hezkuntza
Ander Deuna ikastolako hezkuntza-proiektuak eskaintzaren ardatzak ondorengoak dira: konfiantzazko hezkuntza eta pedagogia aurrerakoia, ikastolan eskuz esku parte hartzeko komunitatea, euskara eta euskal kultura erdigunean, eskualdearekin eta naturarekin lotura eta Euskal Herriko ikastola sarearen parte.
hezkuntza
Ander Deuna ikastolako hezkuntza-proiektuak eskaintzaren ardatzak ondorengoak dira: konfiantzazko hezkuntza eta pedagogia aurrerakoia, ikastolan eskuz esku parte hartzeko komunitatea, euskara eta euskal kultura erdigunean, eskualdearekin eta naturarekin lotura eta Euskal Herriko ikastola sarearen parte.
Biharko mundua
Biharko mundua
euskaraz
Biharko mundu
berdinzalea
Biharko mundu
jasangarria
Biharko mundua
Sopelatik hasita
Hezkuntza eskaintza osoa
Amestu
Haurraren garapenerako oinarriak jartzen dira, Haur Hezkuntzak berebiziko garrantzia baitu haurraren garapen osoan. Umea da protagonista eta irakasleak bere gorputza eta ingurunea arakatzera eta deskubritzera animatzen du, nortasuna zehazten eta harremanak lantzen hasten den bitartean. Hori guztia, haurraren erritmoa errespetatuz.
Proiektuak
Hizan
Oinarria, haurra ulertzeko moduan datza. Ondorioz helduaren papera eraldatu da, denboraren antolaketa birmoldatu eta Ikastolako espazioak haurraren beharretara egokitu dira.
Kuku
Oinarrizko emozioak lantzeko emozio-programa da Kuku, norbere emozioak ezagutzeko, erregulatzeko eta besteenak hobeto ulertzen laguntzeko, ahozkotasuna oinarri hartuta.
Esploratu
Lehen Hezkuntzako irakaskuntza prozesua ikasleak ikaskuntzarekiko duen jarrera indartzera, konpetente sentitu araztera eta autonomia garatzera bideratua dago. Konpetentzietan oinarritutako ikasmaterialaz baliatuz, haur eta gazteek etorkizunean ezinbestekoak izango dituzten gaitasunak bereganatzea da helburua. Pentsatzen, ikasten, ondorioak ateratzen, ekintzailea izaten edota egoki komunikatzen irakasten zaie proiektuak landuz eta ezagupen teoriko soiletatik haratago joanez.
Proiektuak:
KIMU: LH 1-2
Errealitate- hurbileko egoeretan kokatzen du ikaskuntza eta ikasleen oinarrizko konpetentziak garatzea du helburu.
EKI: LH 4-5-6
Ikaslearen irteera-profila da EKI proiektuaren abiapuntua eta helmuga. Edozein bizitza-egoeratan konpetentea izatea lortu behar du ikasleak.
Askotariko baliabideen erabilera integratua eskatzen duten egoera errealetan lantzen, garatzen eta ebaluatzen dira konpetentziak.
Proiektuak
Pulunpa!
Ikasleen arteko euskararen erabileran eta haien euskal kulturarekiko atxikimenduan eragiteko sortutako proiektua da.
EKI
Ikaslearen irteera-profila garatzen lagunduko duten oinarrizko konpetentzia diziplinarrez gain, konpetentzia metadisziplinarrak ere lantzen dira ikasarlo guztietan txertatuz eta haien lorpen-mailak definituz. Ikasleak egoera esanguratsu eta arazo konplexuen aurrean jartzen dira, eta, irakaslea bidelagun dutela, ezagutzak eskuratzeko, integratzeko eta egoera berrietan transferitzeko gai izango dira.
Munduratu
Bi urte hauetan ikaslea bere etorkizun akademikoari begira jarriko da eta burutu nahi dituen ikasketei egokitutako ibilbidea egingo du. Horrela, etorkizuneko erronka pertsonal, sozial, akademiko eta lan mundukoei aurre egiteko konpetentziak garatzen dituzte, geroan unibertsitate, goi-mailako lanbide hezkuntza edo lan-mundura sartzeko prest egon daitezen.
Batxilergoko modalitatea
Zientziak eta Teknologiako batxilergoa
- Osasun Zientziak
- Teknologikoa
Giza eta Gizarte Zientzietako batxilergoa
HABE
Monitoretzako titulua, Zirimola
Hezkuntza eskaintza osoa
Amestu
Haurraren garapenerako oinarriak jartzen dira, Haur Hezkuntzak berebiziko garrantzia baitu haurraren garapen osoan. Umea da protagonista eta irakasleak bere gorputza eta ingurunea arakatzera eta deskubritzera animatzen du, nortasuna zehazten eta harremanak lantzen hasten den bitartean. Hori guztia, haurraren erritmoa errespetatuz.
Proiektuak
Hizan
Oinarria, haurra ulertzeko moduan datza. Ondorioz helduaren papera eraldatu da, denboraren antolaketa birmoldatu eta Ikastolako espazioak haurraren beharretara egokitu dira.
Kuku
Oinarrizko emozioak lantzeko emozio-programa da Kuku, norbere emozioak ezagutzeko, erregulatzeko eta besteenak hobeto ulertzen laguntzeko, ahozkotasuna oinarri hartuta.
Esploratu
Lehen Hezkuntzako irakaskuntza prozesua ikasleak ikaskuntzarekiko duen jarrera indartzera, konpetente sentitu araztera eta autonomia garatzera bideratua dago. Konpetentzietan oinarritutako ikasmaterialaz baliatuz, haur eta gazteek etorkizunean ezinbestekoak izango dituzten gaitasunak bereganatzea da helburua. Pentsatzen, ikasten, ondorioak ateratzen, ekintzailea izaten edota egoki komunikatzen irakasten zaie proiektuak landuz eta ezagupen teoriko soiletatik haratago joanez.
Proiektuak:
KIMU: LH 1-2
Errealitate- hurbileko egoeretan kokatzen du ikaskuntza eta ikasleen oinarrizko konpetentziak garatzea du helburu.
EKI: LH 4-5-6
Ikaslearen irteera-profila da EKI proiektuaren abiapuntua eta helmuga. Edozein bizitza-egoeratan konpetentea izatea lortu behar du ikasleak.
Askotariko baliabideen erabilera integratua eskatzen duten egoera errealetan lantzen, garatzen eta ebaluatzen dira konpetentziak.
Proiektuak
Pulunpa!
Ikasleen arteko euskararen erabileran eta haien euskal kulturarekiko atxikimenduan eragiteko sortutako proiektua da.
EKI
Ikaslearen irteera-profila garatzen lagunduko duten oinarrizko konpetentzia diziplinarrez gain, konpetentzia metadisziplinarrak ere lantzen dira ikasarlo guztietan txertatuz eta haien lorpen-mailak definituz. Ikasleak egoera esanguratsu eta arazo konplexuen aurrean jartzen dira, eta, irakaslea bidelagun dutela, ezagutzak eskuratzeko, integratzeko eta egoera berrietan transferitzeko gai izango dira.
Munduratu
Bi urte hauetan ikaslea bere etorkizun akademikoari begira jarriko da eta burutu nahi dituen ikasketei egokitutako ibilbidea egingo du. Horrela, etorkizuneko erronka pertsonal, sozial, akademiko eta lan mundukoei aurre egiteko konpetentziak garatzen dituzte, geroan unibertsitate, goi-mailako lanbide hezkuntza edo lan-mundura sartzeko prest egon daitezen.
Batxilergoko modalitatea
Zientziak eta Teknologiako batxilergoa
- Osasun Zientziak
- Teknologikoa
Giza eta Gizarte Zientzietako batxilergoa
HABE
Monitoretzako titulua, Zirimola
Orientazioa
Orientazioa etengabeko laguntza-prozesu sistematikoa da, hezkuntza-jardueran sartzen dena, ikasleei oinarrizko konpetentziak eskuratzeko laguntza emateko asmoz, beren proiektu pertsonalaren eta profesionalaren jabe izan daitezen eta herritartasuna gauzatu dezaten.
Orientabidea, hezkuntza-jarduera osoaren parte denez, irakasleei dagokie, beren irakaskuntza-eginkizunaren zati gisa.
Hala ere, hezkuntza-orientabideko espezialitateko irakasleok eginkizun espezifikoak betetzen ditugu ikaslearen garapen integrala garatzeko eredu inklusibo eta prebentibo batetik abiatuz:
Aniztasunari erantzutea irakasle taldearekin elkarlanean eta familiekin lankidetzan ikasleen beharrak aztertuz.
Orientabidea eta tutoretza: Orientazio akademikoa eta pertsonala garatzeko jarduerak programatuz.
Bizikidetza: Elkarbizitza positiboa sustatuz.
Beste eragile batzuekiko koordinazioa, gizarte zerbitzuak, berritzeguneak , erakundeekin lankidetzan arituz, ikasleen jarraipen egokia, integrazioa eta arrakasta akademikoa lortzeko.
Proiektuak
Eskaintza akademikoaz haratago, proiektu ezberdinetan murgilduta dago Ander Deuna ikastola, munduan egun dauden erronkak landuz: elkarbizitza, hezkidetza, planeta zaintzea, euskara eta euskal izaera, osasuna…