PROIEKTUAK

Proiektuak

IKASDAT

Ikastolako datuak kudeatzeko aplikazioa. Honen bitartez hiru atal ezberdin bideratu ahal izango dira: kudeaketa akademikoa (emaitzak, oharrak, ...), kudeaketa ekonomikoa (erreziboak, kuotak, ...) eta zerbitzuak (garraioa, jantokia, ...).

EUSKARAZ BIZI

Proiektu honen helbururik nagusiena euskararen normalizazioa da, alegia ezagutza eta erabilera bizitzako arlo eta funtzio guztietan normalizatzea.
Proiektu honek Haur Hezkuntzatik Batxilergoraarte garatzen da.

HIZKUNTZA PROIEKTUA

Ikastolan lantzen diren hizkuntzen irakaskuntza eta erabilerari dagozkien alderdiak bilduko dituen eta haien trataerari koherentzia emango dion proiektua da.

KEI (KALITATE EGITASMO INTEGRALA)

Proiektu honen bidez, ikastolako 5 atal ezberdin hobetzeko lan taldeak antolatu egin dira (langile eta gurasoz osatutakoak). Talde bakoitzak bere prozesua garatzen ari da, 2008/09 ikasturterako amaitutzat emanda.
Lantzen ari diren atalak eta bakoitzaren definizioa honako hauek dira:
* Formazio integrala: Gure ikasleak giza balorez, ikasteko gaitasunak garatuz eta jokabide demokratikoa landuz (talde lana, tolerantzia, jarrera kritikoa, elkartasuna, ...) hezi nahi ditugu. Guzti hau formazio euskaldun eta aniztasunean heziz.
* Baliabide teknologikoak: Ikasleak, ikasketak amaitzean, internet eta teknologia berriek ematen dituzten aukerak euren ikasketa prozesuan aprobetxatzeko gai izango dira; era berean, eskola komunitateak sareak eskeintzen dituen zerbitzuak ere erabiltzeko trebetasuna garatuko du.
* Orientazio departamentua: Ikaslearen jarraipen zuzena eta iraunkorra bermatzeko orientazio departamentua antolatu eta indartu.
* Irakasleriaren formazio iraunkorra: Gure ikasleei ahalik eta prestakuntza integral sendoena eskaini diezaiegun, ezinbestekoa zaio ikastolari, dituen beharren nola langileek egiten dituzten proposamenen arabera, etengabeko formazioa eskaintzea irakasle nahiz gurasoei, berariazko premiak kontuan hartuz eta urteko plan zehatz batean gauzatuko delarik.
* Zerbitzu eskaintza zabala: Ikastolak eskola komunitate osoari, eta interesgarri suertatzen zaion beste erakunde batzuei,( herritarrei eta kanpotarrei,) urte osoan zehar, eskola orduz kanpo eskaintzen diren zerbitzuen kalitatea eta zerbitzu berriztatzaileen eskaintza ziurtatuko du., beti ere euren asetze maila ezagutuko dugularik.

MEDIATEKA

Ikus Zerbitzuen menua - Zanpatu HEMEN

URTXINTXA/TXANELA

* Ikastolen Elkarteak sortutako eta bideratutako proiektua.
* Haur Hezkuntzan (Urtxintxa), honen ezarpena burututa dago 2003/04 ikasturtetik eta Lehen Hezkuntzan (Txanela) ikasturte honetan (2005/06) Lehenengo Zikloko ezarpena burutuko da.
* 2006/07 ikasturtetik aurrera Bigarren Zikloko ezarpenarekin hasiko da.

ELEANITZ PROIEKTUA

* Ikastolen Elkarteak sortutako proiektua.
* Euskera ardatza izanda, gaztelera, ingelera eta frantsesa lantzen dira.
* Ingelerari dagokiona, 4 urtetik DBH 4. mailararte garatzen da.
* DBHko azkenengo bi urtetan, gizarte arloa ingeleraz ere irakasten da.
* Honi buruzko informazio gehigarria (irakasleen gela atalean) helbidean topa daiteke.