HELBURU OROKORRAK

2013-2014 ikasturteko ildo nagusiak
 
1. Erakunde-eremua.
          - Ikastolaren hezkuntza premiak kalitatearen ildotik sustatu.
                    i. Lan pertsonen etengabeko formazioa.
                    ii. Hezkuntza proiektuaren egokitzapena.
                    iii. Koordinazioa bermatu.
                    iv. Ebaluazioaren kultura garatu.
 
2. Antolakuntza eremua.
          - Ikastolako lan talde ezberdinen jarraipena
                    i. Artezkaritza, gestio, guraso batzordea, HIZPRO …
                    ii. Etapa eta zikloetako batzarrak
                    iii. Orientazio, ebaluazio … batzarrak
          - Urteko batzarren jarraipena
                    i. Mailetako batzarrak
                    ii. Ikasturteko bi asanbleak
          - Formazioaren jarraipena
                    i. Ikasleekin abiatutako proiektuak
                    ii. Irakasle eta lan pertsonen formazioa.
 
3. Harreman eta bizikidetza eremua
          - Ikasleak errespetuzko portaeretan hezi.
                    i. Hezkuntza proiektuan agertzen diren balioak etengabe landu.
                    ii. Hezkuntza komunitatea bizikidetzan trebatu.
                    iii. Ikasleak inguruan aurkitzen dituzten arazoen aurrean planteamendu etikoak landu.
 
4. Orientazio eta tutoretza eremua.
          - Ikasleen aniztasunari erantzuteko estrategiak diseinatu.
                    i. Orientazio departamenduaren lana egituratu.
                    ii. Tutoretza ekintzen planen sistematizazioa gauzatu.
 
5. Curriculum eremua
          - Euskaldun heziketa bermatu.
                    i. HIZPRO formazioa
                    ii. HIZPRO plan estrategiko berria
                    iii. Euskararen erabilera esparru gehienetara zabaldu.
                    iv. Hezkuntza euskalduna landu.
          - Euskal curriculuma lantzen jarraitu.
                    i. Lan pertsonen eta ikasleen konpetentzia lantzen jarraitu.
                    ii. Klaseetarako aplikazioa eta erabilera bermatu.
          - Ikasle euskaldun eleaniztunak hezi.
                    i. Ikasleak hiru hizkuntzetan komunikatzeko gaitasuna lortu. Halaber laugarren hizkuntza ikasteko aukera emon.
 
6. Familia eta ingurua eremua
          - Familien eta lan pertsonen partaidetza eta inplikazioa areagotu.
                    i. Heziketa, bizikidetza… familiekin landu.
                    ii. Lan pertsonen jarrera proaktiboa sustatu eta baloratu.
          - Hezkuntza komunitatearen satisfazioa ezagutarazi
                    i. Asebetetze maila neurtu eta jakinarazi.
                    ii. Barne komunikazioari begirako proposamenak egin.
          - Kalitate sistema garatu.
                    i. Aplikazio informatikoak ezarri.
                    ii. Kalitatearen metodologia zabaldu.
 
7. Administrazio eta zerbitzu arloa.
          - Matrikulazio egonkorra bermatu
                    i. Batxilergoaren aldekotasuna planifikatu
                    ii. Ikastolaren agerpena ziurtatu eta irudi egokia bermatu.
          - Komunikazio alorra zabaldu
                    i. WEBgunearen, Ikudearen… erabilera areagotu.
                    ii. Tramitazio elektronikoa finkatu.
          - Instalazioen kudeaketa
                    i. Txokoari buruzko proposamena.